Довідка щодо стану справ з опрацювання звернень громадян у Міністерстві оборони України за 2019 рік

30 січня 2020, 17:26 | ID: 55425
Довідка щодо стану справ з опрацювання звернень громадян у Міністерстві оборони України за 2019 рік Довідка щодо стану справ з опрацювання звернень громадян у Міністерстві оборони України за 2019 рік Довідка щодо стану справ з опрацювання звернень громадян у Міністерстві оборони України за 2019 рік

Упродовж звітного періоду на розгляд до Міноборони надійшло 62132 заяви (клопотання) пропозиції (зауваження), скарги громадян України, з яких:

за телефонами «гарячої» лінії Cаll-центру Міноборони — 46,2 %; за телефонами довіри, «гарячої лінії» громадської приймальні Міністра оборони України з питань, що потребували термінового реагування керівництвом Міноборони — 21,1 %;

поштою — 9,3 %;

електронною поштою — 2,4 %; через державну установу «Урядовий контактний центр» — 10,4 %;

через Регіональні громадські приймальні Міністра оборони України — 5,5 %; під час особистих прийомів у громадській приймальні Міністра оборони України — 2,6 %; на особистий прийомах керівним складом Міноборони — 0,4%;

під час прямих телефонних ліній Кабінету Міністрів України — 0,1 %. Запитів на публічну інформацію— 2,0 %.

За видами звернень на розгляд до Міністерства оборони України надійшло: заяв (клопотань) — 76,0 %,

пропозицій (зауважень) — 13,0 %,

скарг — 11,0 %.

За категоріями громадян:

учасники ООС (АТО) та члени їх сімей — 47,8 %;

військовослужбовці — 9,3 %;

члени сімей військовослужбовців — 25,7 %;

військові пенсіонери — 14,6 %;

інші громадяни — 2,6 %.

Звернення, що надійшли для опрацювання через вищі органи державної влади у 2019 році: Апарат Верховної Ради України — 4,5 %; Офіс Президента України — 66,1 %; Секретаріат Кабінету Міністрів України — 14, 8 %; Генеральну прокуратуру України — 11,3 %; Раду національної безпеки та оборони України — 3,3 % За звітний період до Міноборони надійшло 216 звернень від інститутів громадянського суспільства (громадських організацій). За чинниками (індикаторами) вивчення громадської думки звернення надходили з питань, що стосувалися: рівня соціального захисту — 27,7 %; реалізації передбачених чинним законодавством пільг і гарантій— 23,0 %; стану фінансового забезпечення—19,3 %; дотримання порядку проходження військової служби— 16,0 %; житлового та комунального забезпечення—9,6 %;

медичного та санаторно-курортного забезпечення —2,3 %;

дотримання законності та статутного порядку— 1,7 %;

корупційної ураженості— 0,3 %;

матеріально-технічного стану військ (сил)—0,1 %. Значно зросла кількість звернень, у тому числі повторних та колективних, щодо:

вирішення земельного, пенсійного, медичного забезпечення військовослужбовців — учасників ООС (АТО), яких звільнено з військової служби, та членів їхніх сімей, у тому числі тимчасово переміщених з окупованих територій;

житлового забезпечення ветеранів військової служби, ветеранів війни — учасників бойових дій, учасників ООС (АТО), членів сімей військовослужбовців, які загинули (померли), чи пропали безвісти під час проходження військової служби;

перерахунку пенсій військовим пенсіонерам, відповідності займаних посад на час звільнення тарифним розрядам, встановленим згідно вимог наказу Міністерства оборони України від 01.03.2018 № 90, та внесення відповідних змін до діючих нормативно-правових актів;

призначення та виплати одноразової грошової допомоги інвалідам війни, учасникам бойових дій на територіях інших держав, у тому числі Демократичній республіці Афганістані, членам сімей загиблих (померлих) військовослужбовців, зокрема, із числа добровольців у складі військових підрозділів Збройних Сил України;

підтвердження факту участі окремих осіб із числа колишніх військовослужбовців у ліквідації наслідків на Чорнобильській АЕС, реалізації пільг, передбачених чинним законодавством, членами сімей померлих ліквідаторів;

грошової компенсації за піднайом житла військовослужбовцям, призваних на військову службу за контрактом, із числа сержантів, старшин, прапорщиків;

визнання участі у проведенні АТО добровольцями та надання їм законних гарантій щодо реалізації прав та інтересів соціально-правового характеру;

звернення громадян із числа цивільного населення, тимчасово переміщених з районів Донецької та Луганської областей, щодо компенсації за заподіяну шкоду особистому майну в результаті бойових дій, надання допомоги у вирішенні проблем пенсійного, житлового забезпечення, працевлаштування.