Розгляд звернень громадян

Відповідно до ст. 5 Закону України «Про звернення громадян» звернення адресуються органам державної влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.

Звернення може бути подано окремою особою (індивідуальне) або групою осіб (колективне).

Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні «гарячі лінії» та записується (реєструється) посадовою особою.

Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина (поштовий індекс, область, район, населений пункт, вулиця, будинок, корпус, квартира), викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 цього Закону.

Відповідь на звернення може надаватися електронною поштою, у разі наявності у зверненні відповідного прохання та електронної адреси. Відповіді на звернення не надсилаються на поштові скриньки розміщені на інформаційному ресурсі в доменній зоні .RU

Увага!

Відповідно до статті 26 Закону України «Про звернення громадян» подання громадянином звернення, яке містить наклеп і образи, дискредитацію органів державної влади, органів місцевого самоврядування, об’єднань громадян та їхніх посадових осіб, керівників та інших посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності, заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі та інших дій, тягне за собою відповідальність, передбачену чинним законодавством.

Контактні телефони

Відділ по роботі з громадянами та доступу до публічної інформації Міністерства оборони України

адреса для направлення листів громадянами:

 

адреса :

03168, м. Київ, Повітрофлотський проспект, 6

   
 

Телефон: (044) 253-47-73 — розгляд звернень, що надійшли поштою або подані особисто

   
 

Телефон: (044) 253-11-56 — розгляд електронних звернень

e-mail:

zvernmou@mil.gov.ua

   

e-mail:

vzg@mil.gov.ua — Відділ звернень громадян Адміністративне управління ГШ ЗС України

 


11 квітня 2016, 16:24 | ID: 46 |
Додаткові файли


Переглядів: 181201 //