«Міноборони отримує майже 70 тисяч звернень на рік та демонструє безпрецедентну відкритість як для силової структури», - Ганна Маляр за підсумками прямої телефонної лінії Кабміну

12 жовтня 2021, 17:34 | ID: 64690
«Міноборони отримує майже 70 тисяч звернень на рік та демонструє безпрецедентну відкритість як для силової структури», - Ганна Маляр за підсумками прямої телефонної лінії Кабміну «Міноборони отримує майже 70 тисяч звернень на рік та демонструє безпрецедентну відкритість як для силової структури», - Ганна Маляр за підсумками прямої телефонної лінії Кабміну «Міноборони отримує майже 70 тисяч звернень на рік та демонструє безпрецедентну відкритість як для силової структури», - Ганна Маляр за підсумками прямої телефонної лінії Кабміну

Сьогодні, 12 жовтня, у Центральному будинку офіцерів Збройних Сил України відбулася пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів України, яку провела Заступниця Міністра оборони Ганна Маляр. Також у заході взяли участь представники структурних підрозділів Міноборони та Генерального штабу ЗС України.

Під час спілкування громадяни України, військовослужбовці, пенсіонери, ветерани мали змогу поставити актуальні для них запитання і отримати фахову відповідь.

Серед порушених питань, які надходили з різних регіонів України, вагома частина стосувалася забезпечення соціальних гарантій та соціального захисту військовослужбовців, кадрові, житлові, фінансові та питання юридичного забезпечення.

- Міністерство оборони отримує майже 70 тисяч звернень громадян на рік та демонструємо безпрецедентну відкритість як для силової структури. Канали, якими ми отримуємо звернення, різноманітні: це не тільки паперові звернення, але й електронні листи, колл-центри Міноборони, що працюють у постійному режимі, прийоми громадян та Урядова лінія, - зазначила Ганна Маляр.

Також вона додала, що найбільша кількість звернень надходить у телефонному режимі та через електронні листи. У Міноборони ведеться аналіз, систематизація запитів і планомірно шукаються шляхи вирішення порушених громадянами питань, якщо вони належать до компетенції відомства і є реальними для вирішення. Крім того, Міноборони розробляє законопроєкти у соціальній сфері, так як у цьому напрямку надходить найбільша кількість звернень.

За словами заступниці Міністра оборони, пряма телефонна лінія - важлива робота, яку робить Кабмін, адже люди мають можливість звернутися напряму до керівництва Міноборони і почути чіткі відповіді. Ганна Маляр дала вказівки відповідним посадовим особам та запевнила, що опрацювання кожного звернення перебуватиме на контролі в оборонному відомстві.



ОСТАННІ НОВИНИ