До кінця травня – виготовлення фюзеляжу, у червні - пристикування крила і встановлення хвостового оперення: контролюємо графік складання першого Ан-178-100Р, - Андрій Таран

03 квітня 2021, 12:50 | ID: 62195
До кінця травня – виготовлення фюзеляжу, у червні - пристикування крила і встановлення хвостового оперення: контролюємо графік складання першого Ан-178-100Р, - Андрій Таран До кінця травня – виготовлення фюзеляжу, у червні - пристикування крила і встановлення хвостового оперення: контролюємо графік складання першого Ан-178-100Р, - Андрій Таран До кінця травня – виготовлення фюзеляжу, у червні - пристикування крила і встановлення хвостового оперення: контролюємо графік складання першого Ан-178-100Р, - Андрій Таран

Складання першого Ан-178-100Р на виконання контракту 2020 року між Міністерством оборони України і ДП «Антонов» на будівництво й постачання трьох нових транспортних літаків, відбувається відповідно до графіка. Про це повідомив Міністр оборони України Андрій Таран, наголосивши, що відомство працює у тісному контакті з генеральним підрядником і тримає на контролі усі етапи виробництва.

Виробничий процес триває навіть в умовах карантинних обмежень. Наразі тривають роботи із стапельного складання фюзеляжу Ан-178-100Р. Завершити їх планується до 31 травня. У агрегатних цехах будують крило, хвостове оперення, елементи систем та інші деталі. А вже на початку червня каркас фюзеляжу для першого Ан-178 заплановано зняти зі стапелів, аби пристикувати до нього крило і встановити хвостове оперення.

- Повітряні сили ЗСУ чекають на цю крилату машину, що має замінити транспортні літаки попереднього покоління. Тому нам важливо знати, що всі роботи «Антоновим» ведуться штатно навіть в умовах карантинних обмежень. Розраховуємо, що розпочате «омолодження» армійської транспортної авіації дасть поштовх іншим якісним змінам всього військового авіапарку, - зазначив Андрій Таран.

За його словами, однією з основних переваг Ан-178 під час вибору «транспортника» для Збройних Сил стала здатність цієї моделі «Антонова» опускатися на основних стійках літака, що пришвидшує завантаження-вивантаження військової техніки, яка своїм ходом заїжджає у вантажну кабіну.

- Ан-178 є середнім транспортним літаком, створеним із застосуванням найсучасніших світових авіаційних технологій, що здатен перекидати 86 десантників, озброєння й легку військову техніку. А це вже дає перевагу щодо мобільності та безпечності доставки особового складу для виконання завдань оборони України, - додав Андрій Таран.

Варто зазначити, що усі складові Ан-178-100Р, зокрема, фюзеляж, крило, хвіст побудують на виробничих потужностях ДП «Антонов». Інші вітчизняні виробники поставлять для цих літаків такі важливі агрегати, як двигуни, шасі, гальмівне колесо, систему управління тощо.



ОСТАННІ НОВИНИ
Вечірнє зведення щодо ситуації в районі проведення операції Об’єднаних сил станом на 17.00 13 травня 2021 року

8 годин тому

Район проведення ООС відвідали військові дипломати Посольства США в Україні

9 годин тому

Телепрограма «Армія сьогодні»: протидія воєнним загрозам. Flying Target-1 для ППО. Дівочий взвод у КВЛ

Вчора в 16:08

Випробуваний боєм БПЛА «Лелека» прийнято на озброєння Збройних Сил, - Андрій Таран

Вчора в 14:15

Армійська кухня: Антимонопольний комітет України підтвердив правомірність дій Міноборони у частині дотримання законодавства України «Про захист економічної конкуренції»

Вчора в 13:57

Розроблення варіантів дій: український підрозділ виконує завдання третього етапу міжнародного навчання “Dynamic Front 2021”

Вчора в 12:09

«Вони назавжди залишаться в нашій пам’яті і в наших серцях». В Міноборони вшанували загиблих Українських захисників

Вчора в 10:37