Результати з опрацювання звернень громадян у Міністерстві оборони України за 2015 рік

Упродовж 2015 року надійшло та опрацьовано 45968 звернень громадян.

Звернення надходили:

через державну установу «Урядовий контактний центр» — 20,6 %;

через Регіональні громадські приймальні Міністра оборони України — 6,7 %;

на особистому прийомі керівним складом Міністерства оборони України прийнято 0,8%;

поштою та через мережу «Інтернет» — 33,1 %;

за телефоном Call-центру — 26,8%;

через телефони довіри громадської приймальні Міністра оборони України та телефон «гарячої» лінії Міністерства оборони України — 8,1 %;

на офіційний веб-портал Міноборони ( рубрика «Зворотній зв’язок.. Проблемні питання учасників АТО» — 1%.

Надійшло та опрацьовано запитів на публічну інформацію — 2,9%.

Надійшло: заяв (клопотань) — 87, 7%, пропозицій (зауважень) — 10, 7%, скарг — 1,6%.

За категоріями громадян: військовослужбовці — 19,8%, члени сімей військовослужбовців — 38,5%, військові пенсіонери — 28,9%,

інші — 12,8%.

Ефективність виконання:

За 45968 зверненнями громадян опрацьовано — 95%, у тому числі надано роз’яснень (консультацій) — 72%, вирішено позитивно — 22%, відмовлено у задоволенні — 1%, направлено за належністю — 5%.

Знаходиться на опрацюванні — 5%.

У 2015 року керівним складом Міністерства оборони України проведено 27 особистих прийомів громадян:

Проведено 4 прямі телефонні лінії відповідно до плану затвердженого Прем’єр Міністром України.

Всього звернулося 340 громадян, розглянуто 337 питань.

Всі звернення розглянуто. Надано обґрунтовані роз’яснення заявникам за 44% звернень, за іншими — надано 199 доручень. Позитивно вирішено питання за 36% звернень.

У Регіональних громадських приймальнях Міністра оборони України під час проведення прийомів громадян прийнято 3087 осіб.

81% рішень за зверненнями прийнято. 19% питань перебувають на подальшому опрацюванні.

Основними категоріями громадян, які звертаються до РГП МОУ, є: військовослужбовці Збройних Сил України — 28%, учасники бойових дій — 23%, військові пенсіонери — 17%, члени сімей військовослужбовців — 17 %, інваліди війни та Збройних Сил України — 13%, представники інших категорій населення учасники бойових дій — 2%.

Питання, за якими зверталися громадяни: надання статусу учасника бойових дій — 29 %, виплати одноразової грошової допомоги — 24%, соціального захисту 16%, кадрових питань — 14%, забезпечення житлом — 12%, з інших питань — 5%.

У 2015 року надійшло 1347 інформаційних запитів.

Результати розгляду: задоволено в наданні інформації — 92%,

відмовлено в наданні інформації — 8 % (інформація має гриф обмеження доступу, або не належить до компетенції МОУ).


27 січня 2016, 16:13 | ID: 17410 |

ОСТАННІ НОВИНИ


Переглядів: 2621 //