Довідка щодо стану справ з опрацювання звернень громадян у МОУ за 11 місяців 2014 року

Станом на 01 грудня 2014 року надійшло та опрацьовано 32402 звернень громадян та запитів на публічну інформацію.

Звернення надходили:

поштою та через мережу «Інтернет» — 33,5 %;

через державну установу «Урядовий контактний центр» — 23,9 %;

через Регіональні громадські приймальні Міністра оборони України — 10,2 %;

через телефони довіри громадської приймальні Міністра оборони України та телефон «гарячої» лінії Міністерства оборони України — 25,1 %;

на особистому прийомі керівним складом Міністерства оборони України прийнято 3,3 %.

Опрацьовано 4,0 %. запитів на публічну інформацію.

Станом на 01.12.14 надійшло: заяв (клопотань) — 70,3%, пропозицій (зауважень) — 26,1%, скарг — 3,6%.

За категоріями громадян: військовослужбовці — 7,1%, члени сімей військовослужбовців — 42,1%, військові пенсіонери — 20,1%,

інші30,7%.

Ефективність виконання:

За 32402 зверненнями громадян надано роз’яснень (консультацій)74,5%, вирішено позитивно — 13,9%, відмовлено у задоволенні — 2,3 %, направлено за належністю — 3,1%.

Знаходиться на опрацюванні — 6,2%.

Питання, що порушувалися у зверненнях громадян, інформаційних запитах, на особистих прийомах:

проведення демобілізації, ротації та надання короткострокових відпусток військовослужбовцям, задіяних в АТО, звільнення військовослужбовців строкової служби із військової служби призову весна, осінь 2013 року;— 33,9%;

з питань соціального захисту військовослужбовців та членів їхніх сімей, а також військових пенсіонерів, реалізації прав та гарантій в умовах особливого періоду, передбачених діючим законодавством — 23,4%;

стану матеріально — технічного забезпечення Збройних Сил України та вжиття заходів щодо його покращення, підвищення рівня бойової готовності військ, зміцнення їх кадрового потенціалу, забезпечення прозорості перед громадськістю в питаннях їх забезпечення та функціонування — 16,7%;

фінансового забезпечення — 11,2%;

звернення, що стосувалися ситуації у зв’язку із тимчасовою окупацією АР Крим, подій у Донецькій та Луганській областях — 6,2%;

житлового забезпечення та комунального господарства — 3,6%;

медичного забезпечення — 3,1%;

щодо визволення з полону військовослужбовців Збройних Сил України, які захоплені та незаконно утримуються терористичними угрупуваннями у південно-східних областях України, встановлення місцезнаходження окремих військовослужбовців, які безвісти зникли під час проведення АТО, підтвердження фактів загибелі окремих військовослужбовців та розшуку місць поховань загиблих — 1,2%;

щодо протидії корупції та реагування на факти зловживання службовим становищем, нанесення збитків державі шляхом розкрадання майна, здійснення незаконних фінансових операцій, порушень трудових, земельних, житлових та інших прав громадян, передбачених діючим законодавством України — 0,7%.

У Регіональних громадських приймальнях Міністра оборони України проведено 414 прийомів громадян, на яких прийнято 3314 осіб.

79% рішень за зверненнями прийнято.

 


20 січня 2015, 11:19 | ID: 6931 |

ОСТАННІ НОВИНИ


Переглядів: 1914 //