Довідка щодо стану справ з опрацювання звернень громадян у Міністерстві оборони України за ІІІ квартал 2017 року

Довідка щодо опрацювання звернень громадян у Міністерстві оборони України за ІІІ квартал 2017 року

Упродовж ІІІ кварталу 2017 року надійшло та опрацьовано 13511 звернень громадян, з яких:

  • поштою (електронною поштою) — 14,8 %;
  • за телефонами Cаll-центру Міністерства оборони України — 54,2 %;
  • через державну установу «Урядовий контактний центр» — 13,0 %;
  • за телефонами довіри, «гарячої лінії» громадської приймальні Міністра оборони України з питань, що потребували термінового реагування керівництвом Міноборони — 8,8%;
  • на особистий прийомах керівним складом Міноборони — 0,4%;
  • під час особистих прийомів у громадській приймальні Міністра оборони України — 1,8 %;
  • через Регіональні громадські приймальні Міністра оборони України — 5,3 %.
  • запитів на публічну інформацію — 1,7%.

Ефективність виконання у ІІІ кварталі: за 13511 зверненнями громадян надано роз’яснень (консультацій) — 71%, вирішено позитивно —21,8 %, відмовлено у задоволенні — 0,8 %, направлено за належністю — 1,6%.

Знаходиться на подальшому опрацюванні — 4,8%.

За видами звернень на розгляд до Міністерства оборони України надійшло: заяв (клопотань) — 68,0 %, пропозицій (зауважень) — 25,5 %, скарг — 6,5 %.

За категоріями громадян зверталися:

  • учасники АТО та члени їх сімей — 40,4 %;
  • військовослужбовці — 16,0 %;
  • члени сімей військовослужбовців — 16,3 %;
  • військові пенсіонери — 24,7 %;
  • інші громадяни — 2,6 %.

Звернення, що надійшли для опрацювання через вищі органи державної влади у третьому кварталі 2017 року:

  • Всього 348, що становить 2,5 % від загальної кількості. Із них:
  • Верховну Раду України — 2,6%;
  • Адміністрацію Президента України —48,3 %;
  • Кабінет Міністрів України — 23,0 %;
  • Генеральну прокуратуру України — 21,3 %;
  • Раду національної безпеки та оборони України — 4,8 %.

За зверненнями громадян, що надходили через вищі органи державної влади, надано 93 окремих доручень керівництва Міністерства оборони України.

Через уповноваженого Верховної ради України з прав людини надійшло 27 звернень.

Індикатори за проблематикою питань, порушених у зверненнях громадян:

• рівнь соціального захисту (військовослужбовців, ветеранів війни — учасників бойових дій, членів їх сімей, у тому числі тих, які загинули під час проведення АТО, а також військових пенсіонерів) — 33,4 %;

• стан фінансового забезпечення (військовослужбовців, призваних на військову службу під час мобілізації, за контрактом на особливий період (своєчасність та розміри виплат грошового забезпечення, грошової винагороди за безпосередню участь в АТО, одноразової грошової допомоги при звільненні) —24,4 %;

• реалізація передбачених чинним законодавством пільг і гарантій (надання статусу учасників бойових дій особам, що брали участь в АТО, а також представникам окремих добровольчих формувань, перерахунок пенсій військовим пенсіонерам у зв’язку з підвищення окремих складових грошового забезпечення військовослужбовців, надання одноразової грошової допомоги інвалідам війни із числа учасників бойових дій на території інших держав, зокрема, в Афганістані, а також членам сімей загиблих (померлих) ветеранів військової служби. Збереження робочих місць, посад та заробітної плати призваних на військову службу в умовах особливого періоду) — 23,1 %;

• дотримання порядку проходження військової служби (демобілізація, звільнення з військової служби у зв’язку із закінченням строків контрактів, переміщення на посадах військовослужбовців із урахуванням їх сімейного стану, спеціальності, укладання контрактів, надання відпусток за сімейними обставинами та у зв’язку із навчанням в учбових закладах, з інших поважних причин), — 6,8 %;

• житлового та комунального забезпечення (військових пенсіонерів та членів їх сімей, військовослужбовців, у тому числі які беруть (брали) участь в АТО, закупівлі житла, зміни статусу службового житла, утримання житлового фонду МОУ та передачі до комунальної власності окремих будинків та споруд, приватизації квартир) — 5,3 %;

• медичного та санаторно-курортного забезпечення (військовослужбовців, учасників АТО, лікування поранених (тяжко поранених), військових пенсіонерів, членів їхніх сімей) — 3,7 %;

• дотримання законності та статутного порядку (щодо можливих фактів порушень чинного законодавства, порядку проходження військової служби, статутних взаємин між військовослужбовцями, вчинення діянь, що мають ознаки злочинів) — 2,3 %;

• корупційної ураженості (щодо можливих корупційних правопорушень та наявності конфлікту інтересів осіб, уповноважених на виконання функцій держави) — 0,7 %;

• матеріально-технічного стану військ (сил) (щодо умов проживання, речового, продовольчого забезпечення особового складу, розробок військової техніки, зброї та їх впровадження тощо) — 0,3 %.


20 листопада 2017, 11:01 | ID: 35644 |

ОСТАННІ НОВИНИ


Переглядів: 795 //