Довідка щодо стану справ з опрацювання звернень громадян у Міністерстві оборони України за 1 півріччя 2016 року

Упродовж 1 півріччя 2015 року надійшло та опрацьовано 22837 звернень громадян, з яких:

поштових (електронних) звернень — 18,7 %;

на офіційний веб-портал Міністерства оборони України (рубрика «Зворотній зв’язок. Проблемні питання учасників АТО») — 1,3 %;

за телефоном Cаll-центру Міністерства оборони України — 37,5%;

через державну установу «Урядовий контактний центр» — 18,3%;

за телефонами довіри, «гарячої лінії» громадської приймальні Міністра оборони України з питань, що потребували термінового реагування керівництвом Міністерства оборони України — 11,6%;

особистий прийом керівним складом Міністерства оборони України — 1,8 %;

через громадську приймальню Міністра оборони України — 2,5 %;

через Регіональні громадські приймальні Міністра оборони України — 5,6 %;

запитів на публічну інформацію — 2,7%.

Ефективність виконання

За 22837 зверненнями громадян надано роз’яснень (консультацій) — 70,1%, вирішено позитивно — 22,9%, відмовлено у задоволенні — 0,9 %, направлено за належністю — 1,6%.

Знаходиться на подальшому опрацюванні — 4,5%.

За видами звернень на розгляд до Міністерства оборони України надійшло: заяв (клопотань) — 73,6 %,

пропозицій (зауважень) — 25,7 %, скарг — 0,7 %.

За категоріями громадян:

військовослужбовці 29,9 %;

члени сімей військовослужбовців — 41,2 %;

військові пенсіонери — 24,2 %;

інші громадяни 4,7%.

Звернення, що надійшли для опрацювання через вищі органи державної влади у першому півріччі 2016 року:

Верховну Раду України — 0,1%;

Адміністрацію Президента України — 1,8%;

Кабінет Міністрів України — 0,8 %;

Генеральну прокуратуру України  0,4 %;

Рада національної безпеки та оборони України — 0,1 %

За зверненнями громадян що надходили через вищі органи державної влади надано 195 окремих доручень керівництва Міністерства оборони України.

Індикатори за проблематикою питань звернень громадян:

стан фінансового забезпечення (військовослужбовців, призваних на військову службу під час мобілізації, на особливий період (виплати одноразової грошової допомоги при звільненні, грошової винагороди за безпосередню участь в АТО, недоплата грошового забезпечення), перерахунок пенсій військовим пенсіонерам у зв’язку з підвищення грошового забезпечення військовослужбовців, надання грошової компенсації учасникам бойових дій в Афганістані) — 44%;

реалізація передбачених чинним законодавством пільг і гарантій (надання статусу учасників бойових дій особам, що брали участь в АТО, а також представникам окремих добровольчих формувань) — 33%;

рівень соціального захисту (військовослужбовців, членів їх сімей, у тому числі тих, які загинули під час проведення АТО, а також ветеранів військової служби, військових пенсіонерів, невидача довідок військкоматами на отримання комунальних пільг членам сімей померлих ветеранів військової служби) — 15%.

дотримання порядку проходження військової служби (демобілізація (звільнення) з військової служби, переміщення на посадах військовослужбовців, укладання, припинення дії контрактів, надання відпусток за сімейними обставинами, з інших поважних причин— 8 %.

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» зі змінами від 02.07.15 з 28.10.15 у Відділі запроваджено роботу з електронними зверненнями громадян.


30 серпня 2016, 10:13 | ID: 23321 |

ОСТАННІ НОВИНИ


Переглядів: 1866 //