Довідка щодо стану справ з опрацювання звернень громадян у Міністерстві оборони України за 2016 рік

Упродовж 2016 року надійшло та опрацьовано 54959 звернень громадян, з яких:

поштових (електронних) звернень — 16,1 %;

на офіційний веб-портал Міністерства оборони України (рубрика «Зворотній зв’язок. Проблемні питання учасників АТО») — 1,1 %;

за телефоном Cаll-центру Міністерства оборони України — 45,2%;

через державну установу «Урядовий контактний центр» — 16,9%;

за телефонами довіри, «гарячої лінії» громадської приймальні Міністра оборони України з питань, що потребували термінового реагування керівництвом Міністерства оборони України — 10,1%;

особистий прийом керівним складом Міністерства оборони України — 0,7 %;

через громадську приймальню Міністра оборони України — 2,6 %;

через Регіональні громадські приймальні Міністра оборони України — 5,1 %;

запитів на публічну інформацію — 0.6%.

За категоріями громадян:

учасники АТО та члени їх сімей — 9.5%;

військовослужбовці 28,2 %;

члени сімей військовослужбовців — 43.5 %;

військові пенсіонери — 16.9 %;

інші громадяни 2.0%.

Звернення, що надійшли для опрацювання через вищі органи державної влади у першому півріччі 2016 року:

Верховну Раду України — 0,1%;

Адміністрацію Президента України — 1,8%;

Кабінет Міністрів України — 1.6 %;

Генеральну прокуратуру України 0,7 %;

Рада національної безпеки та оборони України — 0,5 %

Секретаріат уповноваженого ВРУ з прав людини — 0,1%

Індикатори за проблематикою питань звернень громадян:

стан фінансового забезпечення (військовослужбовців, призваних на військову службу під час мобілізації, на особливий період (виплати одноразової грошової допомоги при звільненні, грошової винагороди за безпосередню участь в АТО, недоплата грошового забезпечення), перерахунок пенсій військовим пенсіонерам у зв’язку з підвищення грошового забезпечення військовослужбовців, надання грошової компенсації учасникам бойових дій в Афганістані) — 24,1%;

реалізація передбачених чинним законодавством пільг і гарантій (надання статусу учасників бойових дій особам, що брали участь в АТО, а також представникам окремих добровольчих формувань) — 23,9%;

рівень соціального захисту (військовослужбовців, членів їх сімей, у тому числі тих, які загинули під час проведення АТО, а також ветеранів військової служби, військових пенсіонерів, невидача довідок військкоматами на отримання комунальних пільг членам сімей померлих ветеранів військової служби) — 22,1%.

дотримання порядку проходження військової служби (демобілізація (звільнення) з військової служби, переміщення на посадах військовослужбовців, укладання, припинення дії контрактів, надання відпусток за сімейними обставинами, з інших поважних причин— 16,4 %.

Житлове та комунальне забезпечення (військових пенсіонерів та членів їх сімей, військовослужбовців, у тому числі які беруть (брали) участь в АТО, закупівлі житла, зміни статусу службового житла, приватизації квартир, утримання житлового фонду Міноборони та його передача до комунальної власності) — 5,4%.

Медичне та санаторно-курортне забезпечення (військовослужбовців, які беруть (брали) участь в АТО, лікування поранених (тяжко поранених) — 3,7%.

Корупційна ураженість (щодо можливих корупційних правопорушень та наявності конфлікту інтересів осіб, уповноважених на виконання функцій держави) — 0,4%.

На особистих прийомах громадян Міністром оборони України, його заступниками та в громадських приймальнях Міністра оборони України в містах Вінниці, Дніпрі, Житомирі, Києві, Маріуполі, Львові, Одесі, Рівному, Ужгороді, Харкові, Херсоні, Чернігові прийнято 1736 громадян.

У 2016 році проведено 5 виїзних прийомів громадян в РГП МОУ у містах: м. Маріуполь, м. Харків, м. Житомир, м. Ужгород, м. Чернігів.

Позитивно прийняті рішення за 69% зверненнями громадян, 31% перебувають на контролі, які відносяться до соціальних питань.


23 січня 2017, 09:43 | ID: 26740 |

ОСТАННІ НОВИНИ


Переглядів: 1544 //