Звіт за перший квартал 2014 року

Відділ по роботі з громадянами та доступу до публічної інформації Міністерства оборони України (далі — Відділ) інформує.

За перший квартал 2014 року всього надійшло та було опрацьовано 3531 звернення, у тому числі:

одержано поштою та через мережу «Інтернет» — 1256;

через державну установу «Урядовий контактний центр» — 814;

через Регіональні громадські приймальні Міністра оборони України — 494;

через «гарячу телефону лінію» Міністерства оборони України — 945;

на особистих прийомах керівним складом Міністерства оборони України прийнято 42 особи.

Категорії громадян, які надіслали звернення до Міністерства оборони України:

військовослужбовців — 12%;

членів сімей військовослужбовців — 41%;

військових пенсіонерів — 27%;

учасників бойових дій — 3%;

інших громадян — 17%.

Серед найбільш актуальних звернень, що надходили в адресу Міністерства оборони України були звернення, що стосувалися ситуації з окупації АР Крим Російською Федерацією — близько 40 відсотків від усіх звернень;

щодо соціального захисту військовослужбовців та членів їхніх сімей, а також військових пенсіонерів (проблеми соціального забезпечення військовослужбовців, які звільнялися зі Збройних Сил України у зв’язку з їх реформуванням, ветеранів війни і військової служби та членів їхніх сімей (отримання пільг, індексацій, допомоги на оздоровлення, матеріальної допомоги на соціально-побутові потреби та інше), встановлення статусу учасника бойових дій, надання архівних довідок та пошук документів тощо) становили до 32 відсотків;

питання фінансового забезпечення (в основному це стосувалося найменш соціально захищених категорій громадян, якими є ветерани війни, військової служби та праці, інваліди і громадяни, які значною мірою втратили здоров’я та працездатність.) — становили 13 відсотків;

щодо житлового забезпечення та комунального господарства — 12 відсотків.

з питань медичного забезпечення — 3 відсотка.

Інформація шодо роботи Регіональних громадських приймалень Міністра оборони України.

За 1 квартал 2014 року до Регіональних громадських приймалень Міністра оборони України надійшло 494 що складає 13,4% від усіх звернень громадян що надійшли на розгляд до Міністерства оборони України.

РГП МОУ в м. Києві — 15 звернень;

РГП МОУ в м. Севастополі — 324 звернення;

РГП МОУ в м. Чернігові —54 звернення;

РГП МОУ в м. Донецьку — 42 звернення;

РГП МОУ в м. Львові — 59 звернень.

Більшість серед них — військові пенсіонери, які порушують питання щодо перерахунку пенсії, отримання статусу учасника бойових дій, отримання пільг, роз’яснення пенсійного законодавства.

Окремим напрямом діяльності у Відділі була робота зі зверненнями громадян, які надійшли до Міністерства оборони України за телефонами довіри, «гарячої лінії».

За вказаний період прийнято та опрацьовано 945 телефонних звернень, з яких 623 зареєстровано як найбільш гострі та важливі з питань, що потребували щоденної уваги керівництва Міністерства оборони України.

Із загальної кількості звернень:

вирішено позитивно — до 30%;

надано роз’яснень (консультацій) — 57%;

направлено за належністю —9%;

відмовлено у задоволенні — 4%.

Щодо опрацювання запитів на публічну інформацію у Міністерстві оборони України.

За перше півріччя 2014 року на адресу Міністерства оборони України надійшло 255 запитів на інформацію.

Із них отримано: електронною поштою — 155; поштою — 91; нарочним — 7 факсом — 2.

Запити надходили від:

фізичних осіб — 227; юридичних осіб — 19; об’єднань громадян без статусу юридичної особи — 5; засобів масової інформації — 4.

За перший квартал 2014 року порушень чинного законодавства щодо організації роботи за зверненнями громадян не встановлено.


28 квітня 2014, 13:07 | ID: 2029 |


Переглядів: 2617 //