Контактні центри (Call-центри) в органах військового управління

15 липня 2019, 14:01 | ID: 51154

На виконання рішення начальника Генерального штабу — 

Головнокомандувача Збройних Сил України щодо створення контактних центрів (Call-центрів) в органах військового управління, 12.07.2019 року розпочали свою роботу в цілодобовому режимі Call-центри на об’єднаному командному пункті Об’єднаних сил, основних командних пунктах оперативно-тактичних угруповань Об’єднаних сил, в угрупованні військ оперативного командування «Південь».

Основною метою роботи є прийом усних звернень громадян за допомогою засобів зв’язків, електронних звернень, які надходять на визначені електронні адреси та сторінки у соціальних мережах, їхній первинний розгляд та облік, а також координацію у відповідному органі військового управління роботи щодо розгляду звернень громадян та оперативного вирішення проблемних питань військовослужбовців і членів їхніх сімей.

Звернення до вказаних Call-центрів здійснюється через єдині номери багатоканального зв’язку 0800500410, 0444544499 (міський), безпосередня робота операторів у них організована на підставі інструкцій, затверджених відповідними командувачами.

Графік роботи Call-центрів — цілодобово, щоденно.

Управління зв’язків з громадськістю Збройних Сил України