Питання якісного функціонування Call-центру оборонного відомства перебуває на особистому контролі Міністра оборони України

01 червня 2016, 14:31 | ID: 20845 | Переглядів: 585

Міністр оборони України генерал армії України Степан Полторак доручив провести оперативну перевірку інформації щодо неналежної роботи працівників Call-центру Міноборони в частині щодо отримання дзвінків та прийому заяв від громадян.

Так, за фактом неприйняття одним із працівників «гарячої лінії» інформації від громадянина Л. вжито відповідних заходів, зокрема, з працівниками Call-центру проведено службову нараду з питань порядку реагування на телефонні звернення, що надходять від громадян.

Заявнику (громадянину Л.) надано роз’яснення щодо порушеного ним питання, рекомендовано надати письмову інформацію стосовно можливих корупційних правопорушень, озвучених ним під час телефонного дзвінка, а також поінформовано, що за його письмовими, електронними та усними зверненнями до Міністерства оборони України проводяться оперативні перевірки Військовою службою правопорядку, Управлінням з питань запобігання та виявлення корупції та Головним квартирно-експлуатаційним управлінням Збройних Сил України. За результатами роботи відповідних комісій громадянина буде поінформовано встановленим порядком.

Слід додати, що Call-центр Міністерства оборони України створено з метою вирішення проблемних питань та координації розгляду звернень, що надходять від громадян на номер безкоштовної багатоканальної «гарячої» лінії (0-800-50-04-42).

Фахівці Call-центру забезпечують розгляд структурними підрозділами Міністерства оборони та Збройних Сил України пропозицій, заяв та скарг, що надходять на «гарячу» лінію оборонного відомства, підтримують зворотній зв’язок з громадянами, які зверталися з найбільш гострих та актуальних питань.

Минулого року на «гарячу» телефонну лінію надійшло близько 12,5 тисяч звернень від громадян, а з початку цього року зареєстровано 4107 дзвінків. Усі звернення громадян розглянуто, надано відповідні роз’яснення та проведено консультації.

Питання належної роботи з громадянами та функціонування «гарячих» телефонних ліній і «телефонів довіри» перебуває на особистому контролі Міністра оборони України.



https://goo.gl/PP0Zo7