Українські броньовики вдосконалюються на передовій

06 листопада 2015, 16:44 | ID: 15144

Бронеавтомобілі українського виробництва добре зарекомендували себе в умовах реальних бойових дій в АТО. Однак, як і кожна новинка ВПК, бронемашини потребують вдосконалення та усунення дрібних недоліків, які були виявлені під час активної експлуатації в бойових умовах.

Зокрема, бронеавтомобіль «Козак» виробництва київського НВО «ПРАКТИКА», використовується одним із підрозділів у складі української сторони СЦКК.

— Машина хороша, добре тримає дорогу, надійна за експлуатаційними характеристиками. Проте, хотілося б внести ряд доповнень та незначних вдосконалень у конструкцію. Зокрема, посилити запірні механізми дверей та люків, удосконалити систему освітлення, — говорить водій ББМ із позивним «Дік». — Це, як кажуть, не критично, однак хотілося б доопрацювати ці технічні дрібнички.

Військовий науковець Національного університету оборони України імені Івана Черняховського полковник Володимир Курбан, який виконує обов’язки у складі української сторони СЦКК, разом із тими, хто щодня використовує «Козака» для бойової роботи, вивчив перелік недоліків та склав список дефектів, який передав виробникам.

— Військові науковці повинні вчасно реагувати на подібні звернення для того, щоб українська бойова техніка та озброєння продовжували утримувати марку одних із найкращих у світі, — каже офіцер. — До того ж, фірма-виробник швидко відгукнулась на наше звернення та пообіцяла вислати у зону АТО бригаду технічного обслуговування.

Додамо, що буквально за тиждень, представники НВО були вже у зоні проведення Антитерористичної операції. Із собою вони привезли спеціальне устаткування і приступили до роботи.

Усі побажання бійців АТО були враховані. Зокрема, посилено запірні механізми на дверях та люках машини. Для більшої зручності та ергономіки змінено розташування кріплень для особистої зброї. Майстри полегшили доступ у бронеколпаках до колісних дисків та для пристрою підкачування коліс, додали гумові прокладки там, де їх бракувало тощо. Встановили кронштейн регулювання стаціонарного пристрою нічного бачення ББМ. Провели удосконалення приладів зовнішнього огляду автомобіля.

Під час роботи, представники НВО також оглянули та провели тестові випробування пристрою GPS-навігації.

Начальник відділу сервісного обслуговування НВО Олег Бобровський додав, що підприємство займає принципову позицію щодо обслуговування власних виробів: вони мають постійно удосконалюватись. Тому враховуються усі зауваження та пропозиції. Особливо від військовослужбовців АТО.

— Ми щиро вдячні колективу та керівництву НВО «ПРАКТИКА» за оперативну роботу і швидке реагування на наші звернення, — говорить керівник української групи СЦКК генерал-майор Борис Кременецький.

Володимир Скоростецький,

прес-офіцер української сторони СЦКК



ОСТАННІ НОВИНИ
У Києві відбувся брифінг щодо розробки засобів індивідуального захисту військовослужбовців ЗС України

Вчора в 19:30

Глава держави: «Мета Росії — обнулити Мінські домовленості. Закликаю міжнародних партнерів посилити режим санкцій»

Вчора в 18:42

Заява Президента України щодо чергового втручання Російської Федерації у внутрішні справи України

Вчора в 18:30

«Давайте берегти одне одного». Привіти з передової передають військовослужбовці ЗС України

Вчора в 18:05

Зведення щодо обстановки в районі проведення операції Об'єднаних сил станом на 18:00 24 квітня 2019 року

Вчора в 18:05

В НУОУ військовослужбовці Збройних сил Китайської Народної Республіки завершили підготовку на курсах підвищення кваліфікації

Вчора в 17:10

На Київщині відбудеться турнір з футболу серед команд «Всеукраїнської Футбольної Ліги учасників АТО»

Вчора в 16:29